Virtuális asszisztencia

Könyvelői munkám által van lehetőségem közelebbről is belelátni különböző profilú, más-más tevékenységet végző Vállalkozóim hétköznapjaiba, megismerve így a lehetőségeiket és a naponta felmerülő adminisztrációs nehézségeiket is.

Újonnan kialakított “Virtuális asszisztens” szolgáltatásomat ezen megismert helyzetekre, a mindennapok során felém érkező jelzésekre alapozva hoztam létre azért, hogy az engem megkeresőknek mankót nyújtsak az adminisztráció és a marketing feladataiban, útvesztőiben.

Amiben segítséget tudok nyújtani Virtuális asszisztensként:

  1. Adminisztráció, asszisztencia:
    • Ügyfelekkel való kapcsolattartás, szükséges telefonon ügyintézés
    • Hivatalos levelezés összeállítása, továbbítása
    • Ajánlatkészítés és kiküldés a potenciális partner felé
    • Nyilvántartás-készítse, kezelése, rendszerezés
    • Számlakezelés, amely magába foglalja
      • Számlák kiállítása, rendszerezése
      • Beérkező teljesítések követése, bejövő utalások érkeztetése
      • Kimenő utalások összeállítása
      • Ezekről pénzügyi kimutatások összeállítása
    • Egyszerűbb grafikai munkák elvégzése, webdesign
  2. Adatbázis készítése
    • Adatgyűjtés, adatrögzítés,
    • Statisztikák, kimutatások készítése
    • Excel, Word programmal kimutatások készítése
  3. Szövegírás, tartalomgyártás
    • Gépelés, szövegszerkesztés
    • Hanganyag gépelése, jegyzőkönyv és egyéb dokumentum (pl. szerződés) elkészítése
    • Meglévő szöveg nyelvhelyességének, helyesírásának ellenőrzése, szerkesztése
    • Hírlevél-kezelés, E-mailek készítése
    • WordPress oldalakra oldal és bejegyzés készítés
      • Honlap tartalomfeltöltés
      • Webshop termékek feltöltése, kezelése
      • Oldalak módosítása
      • Média elemek, hozzászólások és menük kezelése
    • Facebook és Instagram fiókokra bejegyzésírás, posztolás
      • Blogbejegyzés, cikk írás, szerkesztés
      • Egyszerűbb grafikai munkák elvégzése

Virtuális asszisztens alkalmazásának több előnye is van egy vállalkozó számára, melyekre tekintettel bátran ajánlom szolgáltatásaim igénybevételét azoknak, akik szeretnék a fenti feladatokhoz tartozó terheket (pl. idő, utánajárás, plusz költség) levenni magukról:

  • Nincs szükség munkaviszony létesítésére, a feladatokat vállalkozóként végzem, saját eszközeimmel és saját irodámban
  • Tehát nincs járulék, nincs szabadság, nincs táppénz, nem kell munkaszerződést biztosítani, nincs plusz adminisztráció
  • Nincs eszköz-, irodai és anyagköltség az asszisztenciám igénybevétele esetén
  • Vállalkozói szerződésben rögzítjük együttműködésünket, a megbízási díjat számla ellenében szükséges fizetni
  • Elszámolásunk pontos munkaidő és/vagy feladat-nyilvántartás alapján történik szerződésben rögzített feltételek betartása mellett

Amennyiben fenti feladatok elvégzésére igénybe venné szolgáltatásaimat