11.
Ügyfél jelen szerződés aláírásával kijelenti, hogy hozzájárul Vállalkozó, mint Adatkezelő részére személyes adatai kezeléséhez, az alábbi feltételekkel.
Vállalkozó adatkezelésére a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény (Avtv.) az irányadó. Az adatszolgáltatás önkéntes.
Az adatkezelés célja a Vállalkozási szerződésben foglalt, Vállalkozó Adatkezelő által vállalt szolgáltatások és kötelezettségek teljesítése, jogok érvényesítése, az Ügyfél azonosítása, az Ügyféllel való kapcsolattartás és kommunikáció.
További személyes adatok kezelése törvényi felhatalmazáson alapulhat, amelynek célja jogszabályi kötelezettségek teljesítése. Kezelt adatok: név, cím, adóazonosító, adószám, adóazonosító jel, TAJ szám, bankszámlaszám stb.
Ügyfél kijelenti, hogy Vállalkozó által készített adatkezelési-, adatvédelmi szabályzatot elolvasta, megismerte.
Ügyfél hozzájárul, hogy Vállalkozó részére postai úton levelet, elektronikus úton e-mailt küldjön, vállalkozói levelező listájára felvegye. Ezen hozzájáruló nyilatkozat nem vonatkozik a kezelt adatok harmadik személy részére történő átadására, ez a törvényben írt kivételekkel kizárólag az előzetes hozzájárulásommal történhet. Jelen hozzájáruló nyilatkozat bármikor korlátozás, feltétel és indokolás nélkül visszavonható.
Vállalkozó által elektronikusan vagy postai úton küldött dokumentumok szigorúan titkos adatokat tartalmaznak, és a Küldő adatvédelmi szabályzata értelmében annak tartalmának megismerésére csak és kizárólag a Címzett jogosult!
A dokumentumok ismeretlen felé továbbítása, valamint engedély nélküli felhasználása szigorúan tilos. Ezen üzenetek, levelek és annak bármely csatolt anyaga bizalmas, jogi védelem alatt áll, a nyilvános közléstől védett!
Ügyfél kijelenti, hogy ezen hozzájárulása önkéntesen, minden külső befolyás nélkül, a megfelelő tájékoztatás és a vonatkozó jogszabályi rendelkezések ismeretében tette meg.
13.
Ügyfél kezdeményezi a Vállalkozó felé az Egységes Képviseleti Adatlap (EGYKE) meghatalmazás adását az adóbevallások, adatszolgáltatások elektronikus úton történő teljesítésére vonatkozóan.
Ügyfél rendezi a meghatalmazást az Önkormányzati hatóság (HIPAMEGH) felé, valamint intézkedik az Egészségbiztosítási szervek felé is a Vállalkozó meghatalmazása érdekében a Rendelkezés Nyilvántartás felületen (pl. táppénz ügyintézés).
14.
Szerződő felek az 1/a. pontban részletesen körülírt feladat elvégzése fejében Vállalkozót szolgáltatási díj illeti meg a 2. pontban megadott dátumtól.
Megbízási díj (alapdíj) havi összege:
20.000.- Ft, azaz Húszezer Forint
A szerződés 1./b. pontjában írt feladat elvégzése esetében, amennyiben Ügyfél személyes részére történik a bérszámfejtés, a fenti díj magában foglalja.
Amennyiben Ügyfél alkalmazottat foglalkoztat, legyen az állandó vagy egyszerűsített (alkalmi) foglalkoztatott, Vállalkozó külön díj ellenében végzi a bérszámfejtést a tagok számától függően:
Megbízási (kiegészítő) díj: 5.000 Ft azaz Ötezer/fő
A felek havi számlázási ciklusban állapodnak meg.
A díjazást legkésőbb a Vállalkozó által kiállított számlán szereplő fizetési határidőig átutalással vagy készpénzzel köteles Ügyfél rendezni.
Késedelmes teljesítés esetén a késedelembe eséstől a kifizetés napjáig a késedelmi kamat a jegybanki alapkamat kétszerese.
Ennek kiszámlázása a késedelmesen kifizetett számla kiállítását követő hónapban történik mindaddig, amíg az elmaradás rendezésre nem kerül.
15.
Amennyiben az Ügyfélnek 15 napot meghaladó lejárt tartozása áll fent Vállalkozó felé, Vállalkozó szüneteltetheti az Ügyfélnek nyújtott szolgáltatásait mindaddig, amíg a fenti tartozás fennáll.
A szolgáltatás szüneteltetéséből eredő határidő(k) elmulasztásával összefüggő károk Ügyfelet terhelik.
18.
Vállalkozó fenntartja a jogot, hogy évente a jelen szerződés aláírásakor megállapított havidíjat felülvizsgálja, és annak mértékét megváltoztassa.
Vállalkozó maga dönti el a szolgáltatásaihoz kapcsolódó díjszabás változtatásának idejét és mértékét.
A változásokról Vállalkozó előre, írásban értesíti az Ügyfelet.
19.
Ügyfél jelen szerződés aláírásával elfogadja, hogy egyéni vállalkozói jogviszonyának szüneteltetése esetén Vállalkozó jogosult plusz egy havi könyvelési díj beszedésére a szüneteltetéssel kapcsolatos ügyintézés, és azt követően felmerülő, későbbi beszámolási és bevallási kötelezettségek elvégzéséért.
Ügyfél elfogadja, hogy Vállalkozó a könyvelési anyag postázásának díját nem köteles fedezni.
A postázás díja, – amennyiben az Ügyfél személyesen nem veszi át a záró könyvelést, vagy nem jelenik meg a könyvelési anyag átadására az adóévet követő negyedévben előre egyeztetett időpontban – Ügyfelet terheli.
A postázás mikéntjéről Vállalkozó Ügyféllel előre egyeztet.
A postázás díj a feladás hónapjára járó díj mellett kerül kiszámlázásra az Ügyfél felé, melyet köteles Vállalkozónak megtéríteni.