Könyvelői munkám által van lehetőségem közelebbről is belelátni különböző profilú, más-más tevékenységet végző Vállalkozóim hétköznapjaiba, megismerve így a lehetőségeiket és a naponta felmerülő adminisztrációs nehézségeiket is.
Virtuális asszisztens szolgáltatásomat ezen megismert helyzetekre, a mindennapok során felém érkező jelzésekre alapozva hoztam létre azért, hogy az engem megkeresőknek mankót nyújtsak az adminisztráció és a marketing feladataiban, útvesztőiben.
Amiben segítséget tudok nyújtani Virtuális asszisztensként mindenkinek:
- Adminisztráció, asszisztencia:
- Hivatalos levelezés összeállítása, továbbítása
- Ajánlatkészítés és kiküldés a potenciális partner felé
- Nyilvántartás-készítse, kezelése, rendszerezés
- Számlakezelés, amely magába foglalja
- Számlák kiállítása, rendszerezése
- Beérkező teljesítések követése, bejövő utalások érkeztetése
- Kimenő utalások összeállítása
- Ezekről pénzügyi kimutatások összeállítása
- Grafikai munkák elvégzése, webdesign
- Adatbázis készítése
- Adatgyűjtés, adatrögzítés,
- Statisztikák, kimutatások készítése
- Excel, Word programmal kimutatások készítése
- Szövegírás, tartalomgyártás
- Gépelés, szövegszerkesztés
- Hanganyag gépelése, jegyzőkönyv és egyéb dokumentum (pl. szerződés) elkészítése
- Meglévő szöveg nyelvhelyességének, helyesírásának ellenőrzése, szerkesztése
- WordPress oldalakra oldal és bejegyzés készítés
- Honlap tartalomfeltöltés
- Webshop termékek feltöltése, kezelése
- Oldalak módosítása
- Média elemek, hozzászólások és menük kezelése
- Facebook és Instagram fiókokra bejegyzésírás, posztolás
- Blogbejegyzés, cikk írás, szerkesztés
- Egyszerűbb grafikai munkák elvégzése
Virtuális asszisztens alkalmazásának több előnye is van egy vállalkozó számára, melyekre tekintettel bátran ajánlom szolgáltatásaim igénybevételét azoknak, akik szeretnék a fenti feladatokhoz tartozó terheket (pl. idő, utánajárás, plusz költség) levenni magukról:
- Nincs szükség munkaviszony létesítésére, a feladatokat vállalkozóként végzem, saját eszközeimmel és saját irodámban
- Tehát nincs járulék, nincs szabadság, nincs táppénz, nem kell munkaszerződést biztosítani, nincs plusz adminisztráció
- Nincs eszköz-, irodai és anyagköltség az asszisztenciám igénybevétele esetén
- Vállalkozói szerződésben rögzítjük együttműködésünket, a megbízási díjat számla ellenében szükséges fizetni
- Elszámolásunk pontos munkaidő és/vagy feladat-nyilvántartás alapján történik szerződésben rögzített feltételek betartása mellett
Ha a fenti feladatok ellátásában segítségre lenne szüksége, keressen bennünket a Kapcsolat menüpontban.